Aangekomen in Martin - Reisverslag uit Krzyszkowice, Polen van Karel-Jan Pouw - WaarBenJij.nu Aangekomen in Martin - Reisverslag uit Krzyszkowice, Polen van Karel-Jan Pouw - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Martin

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Karel-Jan

17 Oktober 2017 | Polen, Krzyszkowice

15 oktober 01:52
We zitten nu al bijna 7 uur in de bus. We vertrokken om 19:00. Tot nu toe hebben we 2 stops gehad, allebei in Duitsland. Ik ben erg moe maar kan niet slapen want er is teveel geluid en te weinig ruimte. Ik hoop dat ik zo nog een beetje kan slapen. Ik heb erg zin in deze week. Nika is super lief en ik ben erg benieuwd naar haar, de taal, het landschap en de cultuur daar.

15 oktober 10:58
We zijn in Slowakije! Eindelijk... ik heb niet veel geslapen, waarschijnlijk rond de 1,5 uur. Ik ben nu nog niet zo moe, of nouja ik merk het nog niet.
We hebben erg veel gezongen met z’n allen en het is erg gezellig. Ik begin wel een beetje nerveus te worden. Het is toch raar om een week weg te zijn bij m’n ouders en zusje. En het is nog raarder om een hele week bij een familie te logeten die ik niet ken. Ik vind het spannend maar ik heb er wel zin in.
Ik vind de natuur hier overal om ons heen prachtig. Ik heb nog nooit bergen gezien dus ik vind dit allemaal heel vet.

15 oktober 19:15
Het is hier heel gezellig. Ook een beetje ongemakkelijk. Haar ouders zijn heel aardig. Ze kunnen alleen geen engels... de moeder kan een beetje duits en een paar woorden engels. Nika moet steeds alles vertalen wat haar ouders vragen. Het is wel raar om ergens in een huis te zijn waar jij als enige de taal niet spreekt.
We hebben net avond gegeten. Pizza. Met heel veel kaas. Na 1 stukje zat ik dus eigenlijk al vol... ik heb de helft van de pizza opgegeten maar nu ben ik wel misselijk. We zitten nu tv te kijken. Ik ben echt heel erg moe dus ik ga zo slapen. Ik ben benieuwd naar morgen. Weltrusten.

  • 17 Oktober 2017 - 07:42

    Robert Voos:

    Pizza met kaas, meine favorite.
    Veľa zábavy

Tags: Heenreis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Krzyszkowice

Karel-Jan

Montessori Lyceum Groningen

Actief sinds 14 Okt. 2017
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 6092

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: